Çarşamba, Temmuz 01, 2015

İkinci Konsol Vakası













Bizim değil bu sefer Özdenin bu.
Kızkardeşim, Mete'nin yaptığı konsolu çok beğenince, kolları sıvadık. "Tatile çıkmadan bitirelim, süpriz olsun, şaşırsın" dedik.
O "kürek sapı bacak" istemedi tabi, "kütük olsun, kalın olsun" dedi.
Eski kalaslar satan yerlerde dolandık durduk bir kaç gün. İstediği kalınlıkta bulmak çok zor.
 Genelde inşaat atığı oldukları için uzun ve inceler var.
Bir de ben aldığımız her kütüğün yaşını hesaplamaya başladım bu enine kesince ortaya çıkan çizgilerden.
Mesela bu kalaslar için 55 saydım. Çok mu gerekli, değil elbette, merak işte.
boş iş benim ki!
Neyse, bitti, gönlüne göre oldu, çok beğendi, yerine teslim edilmeden şöyle bir yerleştirip, fotoğraf çekeyim dedim.
Bir de onun evinde çekeceğim fotoğrafları, bakalım o zaman nasıl duracak?












11 yorum:

  1. Az çok hatırlıyorum onun evini de, çok iyi gelecek bu konsol ona. :) Sabırsızlıkla bekliyorum ve sizi yine yürekten kutluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ahh Emel, nasıl güzel, nasıl içim gitti! Ellerinize kollarınıza sağlık. Böyle gerçekten zamanla eskimiş yıllanmış keresteler ve doğal renkleri. Boyanmamış olması ayrı güzel. Umarım sonradan fikir değiştirilip boya görmez ;) Kızkardeşin güzel günlerde kullansın, sen de ara sıra ona uğradığında fotoğrafla özlerim şimdi ben onu görmeyi :)))

    YanıtlaSil
  3. hififihhiiiiii oyyyyy keşşşşke benim olsa

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş yine, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  5. siparis verebilirmiyim?... cok güzel olmus yine, eminim Lzden bayilmistir....

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ellerinize sağlık.Çok sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Kız kardeş candır ,oğlan kardeş de iyidir ama kız kardeş en iyisidir !
    Çok güzel olmuş ama... Boşver sen bunu verme (kih kih ! )

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş. Çok merak ettim kullanılmış inşaat kalasları nereden alınır? Ve dahası nereden alınacağı ne yolla araştırılır? (Sizi pinterest'ten keşfetmiş sonra blogunuzu takibe almıştım. Dekorasyon zevkiniz benimkine çok yakın. Sevgiler)

    YanıtlaSil
  9. çok beğendim çok, güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  10. Siz bu DIY meseleleri cok iyi kivirdiniz kari koca. Hayranim valla, fazla soze gerek yok!! :)

    YanıtlaSil
  11. sizin eve de pek yakışmış, vermesemiydin ne??:))
    şaka bir yana bu da çok güzel olmuş emel'cim, emeklerinize salğık.
    güzel günlerd kullansın kardeşin:)
    sevgiler kucak dolusu

    YanıtlaSil