Salı, Ağustos 09, 2016

HUZURUMUZU ÇALDILAR!



















Size ne olduysa aynısı.
Endişe, korku, umutsuzluk, hayal kırıklığı, güvensizlik. 
Hep bir "son dakika" gelişmesi. Hiç bitmeyecekmiş gibi gelen o dakikalar.
En içimim acıdığı yine yine masumlar, şehitler, gururumuz, evlatlarımız, o kınalı kuzu Mehmetçiklerim.
Ağaç düşerken bile yakınına sarılırmış hayatta kalabilmek için. Bende ki de o hesap. 
İçime kapanıp, en yakınımdakilere sarılıp, dışarıyla sadece haber alma, bilgi alma irtibatı içinde uzun bir sessizlik.
Biliyorum geçecek, biz neler atlattık koskaca Türk Milleti olarak, evelAllah bu da geçecek. 
Tek yürek, çok renk ve farklıların birleştiği bir milletiz biz. Ulu önderimiz Atatürk bize bunu öğretti. Başkasını bilmeyiz.
Arayan soran, merak eden, "emel nerdesin" diyen siz canlarım.
Hepinize çok teşekkür etsem yavan kalacak.
İyi ki varsınız.
Sevgiyle kucaklarım.

13 yorum:

  1. Ben de sevgiyle kucaklarım... Yine çok güzel fotoğraflar... Gören gözlerinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    sevgili Emel,
    umudu kaybetmektir, en biricik korkum. şairin dizelerini görünce, umut dağıtıcılarından biri olarak, seni görememek de,beni üzünce instagramdan dürtüvereyim dedim.
    Umudu dürt.
    Umutsuzluğu yatıştır. / ‎Edip Cansever

    ne iyi oldu, huzuru umudu da getiriverdin. hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin ablacım. Tek istediğimiz oydu, geçsin-gitsin hepsi. Öperim çok.

    YanıtlaSil
  4. Lovely photos,
    i have the same kitchen towel form H&M and floral box from Zara Home, with you!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  5. Geçecek Emel'im , geçmeli . Başka türlüsünü kabul edemiyorum zaten .
    Seni görmek ne çok kişiye iyi geliyor bir bilsen 💖

    YanıtlaSil
  6. aynen bende sosyal medyadan uzaklastim, fb'den bile ciktim... aklim yakinlarim ve sevdiklerimde ama biraz nefes alabilmek gerekiyor...
    umarim yakin zamanda gecer ama az zararla olsun lütfen....
    öpüyorum seni....

    YanıtlaSil
  7. Emel,fotoğrafların öyle güzelki, o fotoğrafların içine girip saklanıp mutluluğa sarılsam diyorum.huzur da var güzellik de.hani bizde artık olmayan!!!
    milletçe,beraberce kaybettiğimiz,hırslarımıza yenildiğimiz!bu durum havadan gelmedi sonuçta,ama hiç de iyi olmadı.hala aynı hırsla devam ediyor,barış bile hırslı!
    umarım yarın dünü aratmaz.
    sevgiler canım,öper sarılırım.

    YanıtlaSil
  8. Emel hoşgeldin canım..
    Bunlar da geçecek, neler geçirmedik şu son yıllarda düşünsene..hepimiz fena haldeyiz, farklı şekillerde atlatıyoruz sadece..
    Daha güzel günler olsun inşallah
    Öperim

    YanıtlaSil
  9. "Neden herkes güzel olmaz/Yaşamak bu kadar güzelken."

    YanıtlaSil
  10. Emelcigim..yazinizi okudum.cok guzel yazmışın canim adaşım.aynen katılıyorum.ayni duygular..hic umutsuz değilim.geceçek başaracağız.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  11. Persephone'un MİM cevaplarını okurken rastladım adresinize. Onun sayesinde. Bana fazlasıyla hitap eden bir sayfaymış. Merhaba.

    YanıtlaSil
  12. evet ya gamsız ve huzurlu olalım yaaa :)

    YanıtlaSil