Pazar, Eylül 10, 2017

Biraz desen, biraz renk
















Şimdiler de, elime geçen her desenli, çiçekli kağıdı, boş bir çerçeve içine koyup oraya buraya asıyorum. Sıkılınca çıkarıp başkasını takmak gibi bi rahatlığı var bu açılır çerçevelerin.
Öyle çok sanatsal, "sanatçı burada şunu atlatmak istemiş aslında" diye başlayan tablolarda yoruluyorum bu ara:) Ne diyorsa açık açık söylesin sanatçı da:) "Dolaylı ifade" beni hep zorlar, sözün özü bu. Uzatmaya gerek yok. Bu sanatı,  sevmediğim anlamına gelmesin aman:) Saygı ve sevgi çerçevesinde herşey yolunda. 
Bana van gogh'un "badem çiçekli, ilkbahar" tablosu ile gel mesela:)
Ona bakmalara doyamıyor insan.

Eylül ayı ile işler başladı. Okul-iş-ev arasında mekik dokuyoruz ailece. Çok fazla evle ilgilenemiyorum, zamanım kalmıyor. Bu eski siyah sandalyeyi bu yaz boyamıştım, paylaşmak bugüne nasip.
Ihlamur rengi belton sprey boya.
Sıfır zımpara, sıfır astar.
Direk uyguladım.
Şimdilerde en favori boyam.
Kokusuz, renk skalası geniş.

Meraklısına: bulursan kaçırma.

Mutlu haftalar

Emel









1 yorum:

  1. bak bak için açılsın, senin paylaşımlarının bende etkisi bu ...

    YanıtlaSil